VEELGESTELDE VRAGEN
Heb je een vraag over een Goed-Koopje product of over je bestelling? Dan ben je hier op de juiste plek!
Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met de klantenservice.
Bestelling
Wordt mijn bestelling bevestigd?
Na betaling ontvangt u van ons een orderbevestigingper e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling in behandeling nemen. Wanneer u een bestelling plaatst, zorg er dan voor dat deze definitief is en het volledige adres bevat om ongemak te voorkomen.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De gemiddelde levertijd bedraagt 7-15 werkdagen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je kan jouw bestelling in real-time volgen via deze pagina. Houd er rekening mee dat jouw bestelling eerst verwerkt moet worden.
Waar komt mijn bestelling vandaan?
Om ervoor te zorgen dat wij eerlijke prijzen voor onze producten kunnen vragen, hebben wij besloten de producten rechtstreeks van onze overzeese leverancier naar jou te verzenden. Op deze manier kunnen wij enorme kosten besparen op opslag, transport en verpakking en je in plaats daarvan de producten tegen een scherpe prijs aanbieden.
Na betaling ontvangt u van ons een orderbevestigingper e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling in behandeling nemen. Wanneer u een bestelling plaatst, zorg er dan voor dat deze definitief is en het volledige adres bevat om ongemak te voorkomen.
De gemiddelde levertijd bedraagt 7-15 werkdagen.
Je kan jouw bestelling in real-time volgen via deze pagina. Houd er rekening mee dat jouw bestelling eerst verwerkt moet worden.
Om ervoor te zorgen dat wij eerlijke prijzen voor onze producten kunnen vragen, hebben wij besloten de producten rechtstreeks van onze overzeese leverancier naar jou te verzenden. Op deze manier kunnen wij enorme kosten besparen op opslag, transport en verpakking en je in plaats daarvan de producten tegen een scherpe prijs aanbieden.
Retour
Wordt mijn bestelling bevestigd?
Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Houd er rekening mee dat, aangezien we al gratis levering aanbieden wanneer u uw bestelling plaatst, de kosten voor het terugsturen van de goederen voor uw rekening zijn.
Neem via onze contactpagina contact op en wacht tot onze medewerkers u het retourlabel toesturen voordat je het artikel terugstuurt. We kunnen je niet terugbetalen als je het artikel naar een onjuist adres hebt teruggestuurd. Om gezondheidsredenen kunnen wij onze hygiëneproducten niet terugnemen.
Lees meer over ons retourbeleid op de retourbeleidpagina.
Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Houd er rekening mee dat, aangezien we al gratis levering aanbieden wanneer u uw bestelling plaatst, de kosten voor het terugsturen van de goederen voor uw rekening zijn.
Neem via onze contactpagina contact op en wacht tot onze medewerkers u het retourlabel toesturen voordat je het artikel terugstuurt. We kunnen je niet terugbetalen als je het artikel naar een onjuist adres hebt teruggestuurd. Om gezondheidsredenen kunnen wij onze hygiëneproducten niet terugnemen.
Lees meer over ons retourbeleid op de retourbeleidpagina.