VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je een vraag over een Goed-Koopje product of over je bestelling? Dan ben je hier op de juiste plek!

Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met de klantenservice.

Bestelling

Na betaling ontvangt u van ons een orderbevestigingper e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling in behandeling nemen. Wanneer u een bestelling plaatst, zorg er dan voor dat deze definitief is en het volledige adres bevat om ongemak te voorkomen.

Retour

Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Houd er rekening mee dat, aangezien we al gratis levering aanbieden wanneer u uw bestelling plaatst, de kosten voor het terugsturen van de goederen voor uw rekening zijn.

Neem via onze contactpagina contact op en wacht tot onze medewerkers u het retourlabel toesturen voordat je het artikel terugstuurt. We kunnen je niet terugbetalen als je het artikel naar een onjuist adres hebt teruggestuurd. Om gezondheidsredenen kunnen wij onze hygiëneproducten niet terugnemen.

Lees meer over ons retourbeleid op de retourbeleidpagina.